Måndag :D<3

Hej det är måndag och i skolan i dag har jag varit i eriksberg hallen som ligger i krokäng :D<33
med skolan då asså :D<3

men det blev tråkigt Elin kanske inte vill att jag ska skriva detta men Axel gjorde slut i dag :'( med elin asså :'(<33
tycker synd om henne så vi satt och trösta henne hela tiden i muséet :D<33
Men de va de värt :D<3
gör allt för min bäbissh:D<3
och micke har finast ögon :D<3
och hugo med :)<3
men jesper e alltid finast :D<3
och jag med så klart :)<3
och lena och elin och hanna och cintia med sitt gröna hår och gris näsa :D<3


men ska dra nu ha de göttt :D<3


Kommentarer
Postat av: Michael

Fin design på din blogg :)



sjuttifem tuttikläm



/ michael :D

2010-04-19 @ 19:14:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0