söndags :D<33

i söndags så så vaknade jag och gick upp och duschade direkt :D<3

sen satte jag på twilight,  sen ringde elin mig och frågade om vi skulle göra nått men jag orkade inte för jag va lat hihi*<33

men sen ringde jag tillbaka och sa att jag skulle komma till henne om en stund men de tog mer tid än så för jag va tvungen att vika min tvätt och de tog typ en halv timma sen så sminkade jag mig och plattade håret hihi* sen gick jag till elin och då hade hon tydligen väntat på migi 45 minuter på hållplatsen hihi*<333

sen snackade vi med hugo i telefon och de va lika kul som vanligt :>

och axel ville inte vara med oss i dag heller de ville han inte igår heller de va elakt :'(

ska dra ha de :D<333




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0