torsdag till tisdag :D

i torssdags fyllde elin år och så va vi typ uppe på natten och snackade i telefon med jesper, axel, och hugo :D de va faktiskt kul sen dagen efter bestämde vi att vi skulle träffa dom så gjorde vi de i stan, fast vi vågade inte säga så mycket hihi*

sen på lördagen kom isabella hem till mig och sov över hos mig :D<3 de va kul vi typ gick ut kl 21.55 och så va vi ute sen åkte vi till massa stället så kom skulle vi gå förbi en sån här bil fest med massa folk och snygga bilar men det va nästan bara killar där så vi vågade typ inte gå förbi så vi sprang som idioter hihi :D

på söndagen där efter åkte jag och elin till stan ganska tidigt vi tänkte träffa jesper men vi gjorde aldrig det :D
så köpte elin massa saker i stan :Dsen sov hon hos mig sen på måndagen gick jag på dop :D de va ganska tråkigt sen slutade de typ kl 1 så städade vi och åkte hem så jag gick till elin och så åkte vi typ en timme efter det till stan och träffade jesper och axel så åkte vi til action park (vet inte om jag stavade rätt) och va där ett tag sen skulle vi åka hem aj just de jag e tsm med jesper nu och elin e tsm med axel :D <333333333

och idag ska jag och elin och jesper och axel gå på bio:D jesper typ ringde mig och sa att han skulle bjuda alla på bio:)

aja men ska dra nu ha de bra :D


Kommentarer
Postat av: Carl

man lever bara en gång, gör nånting vettit med livet, tänk på den.

2010-04-14 @ 18:44:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0