Angiih Sandberg

Angelica Sandberg hallå så! :) ♥

jag har haft en rolig dag och igår hade jag mä kul :) ♥

sista lektionen i dag va katastrof men de va kul :) ♥


hihihihi ♥

och jag fick sitta och snacka med anna-lena i typ 20 minuter bara för att jag va jobbig på varenda lektion.... ♥

och igår fick jag världens finaste påse från Raglady hihi asså de e ...en sån som kostar typ 50 kr i vanliga fall men jag va ju så söt och frågade snällt så jag fick en gratis :D ♥
asså den e rosa med leopard mönster.jag tänkte lägga ut en bild på den men jag hitta ingen så de får bli en annan dag  :P


aja ´ska dra för jag ska nörda denna låten nu


http://www.youtube.com/watch?v=a_YR4dKArgo - selena gomez naturally

bild :D <3



lite mobbad men ändå :)<33



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0