3 senaste dagarna

Heeej!!

överlyckliga angiih här!! jag har varit med sabina i 2 dagar och dagen innan det städade jag mest men
iallafall jag och sabina har aft det bäst:

tisdag-
jag träffade sabina i stan vi typ gick och provade kläder de va fettnajs xD
sen åkte vi hem till henne och åt lite sen till bergsjöbadet hon ba de finns typ inga killar här jag ba bra då kan jag sola ifred xD sen efter 2 minuter vi kom dit så ropade några killar after oss dom ba hur gamla e ni jag ba 13 dom ba får jag bada med er sabina bah aah kom sen jag ba jag ska inte bada  (har ju piercing) sen jag började prata med en av killarna han heter shakir fett fin ska ni veta hans mage omg iallafall så va vi med dom andra oxå dom heter sunny, och abodi de va tvääh najjs :P sen vi va med dom hela kvällen jag typ smågillar shakir :D (han gillar mig med ofc och han e ba ett år äldre) 

onsdag-
vi gjorde inte så mycket i dag för shakir typ inte fick gå ut i går men han gjorde de ändå så han fick inte gå ut i dag i stället xD men vi va med sunny och abodi fett snälla asså men sabina skulle ju bada som vanligt och så sen kom tamlin min kusin de va tvää kul men jag ska dra nu syster ska sitta men bilder kommer jag lovar och jag tog kort på hans mage

ha det :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0