fått/köpt - denna och förra veckan



vit adidas tröja - fick av bella


blå shorts- fick av bella


fick av mamma -från italien<3



blå rosett- glitter 50 kr


leopard färgad rosetsak- glitter 50 kr


tvål - italien


rosa nagellack- cubus 30-60 kr?



tröjja 100 kr H&M :D<3


linne- italien


tändare - italien cool :D

den har ficklampa med :D<3



linne- italien


body lotion som man blir brun av - ica kvantum ca: 50 kr

de va typ allt tror jag..





gissa vem blomman är ifrån? den är till min mamma och hennes man dom fick den av
han skådespelaren björn bengtsson som spelar bröderna karlsson coolt va?!?! :D<3
fast dom fick ju jätte många blommar jag bara lånade en :D





just de jag tog om hålen i öronen hemma hos hanna xD fast de va bara cintia som var med mig :D<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0