Släkt & Bella dagar

Hej!!

Okej vart ska man börja??
Först vaknade jag hemma hos hanna jag hade sovit där samma dag vi kom hem från lägret sen gick jag upp rätt tidigt för jag skulle till bella och morfar och så för vi skulle åka till skene och träffa lite släktingar kulkul... (:

sen när vi kom dit åt vi lite och så sen så va vi med André (Bellas kusin/Emo) Han bodde ju där vi va och han va den ända i vår ålder men iallafall så va vi ute hela natten först satt vi på en bro och sånt kl 1 typ så körde en bil förbi oss as sakta sen efter 2 minuter kom den tillbaka och typ stannade brevid oss och så gick de ut en skit läskig man och gick mot oss så flög vi typ in i ett par taggbuskar och gömde oss där xD sen kom han en gång till

vid 2 tiden stannade en civilpolis och sa att vi skulle gå från motorvägen och gå hem för jag typ satt där mitt i den xD
sen så kl 3-4 gick vi på motorvägen till kinna- centrum men när vi nästan va där stannade samma polis fast i en annan bil och ba är de inte ni ungdomar som jag mötte förut vi ba jo.. (a) Sen så bella ba men du kan köra oss hem :D hon ba okej hoppa in så körde hon oss till skene igen morfar blev inte änns arg när vi kom hem :D

Sen blev de lite catfight mellan bella och morfar!!

Bilder:
















Kommentarer
Postat av: [ F o t o - V a r d a g ]

Härliga bilder =)

2010-08-17 @ 13:57:26
URL: http://ninnzanlee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0