5 senaste dagarna (L)

hej!

glada att se mig ?.... då ska ni se i över morgon i skolan :P

iallafall...

först i Måndags så kom jag hem från erika sen sovde jag hemma en natt :)

sen dagen efter åkte jag till tamlin (L) så sovde med han en natt.

sen kom aisha och talles mormor ( som india inte änns vet va hon heter) :D men jag sovde i indias rum med aisha:D

sen dagen på torsdag, efter det fyllde han år men jag skulle gått på läger men jag sket i det sen så sovde jag i hans systers rum =D sen färgade jag indias hår :P jag e helt duktig ju (L)

sen på fredagen (L) åkte jag och sylvia och india te stan och träffade typ 20 pers eller mera X)) iallafall så kollade jag på en klänning till dopet men jag hittade in te den perfekta xD  men fick mina månads pengar :D sen när vi kom hem köpte vi pizza och tog en power king men dom märkte inte att vi drack den så vi sket i att betala :S  sen gjorde vi massa ansikts behandlingar och hållde på med våra fötter så dom va lika léna som en nyfödd bebis <=
sen klippte india mig (L)

sen nu i lördags så gick jag upp helt tidigt och gick till affären för att köpa hårfärg och hårspray och ansiktsmasker :P
sen kom vi hem och gjorde lite grejor sen skulle vi gå och köpa lövbiff men bussen kom inte på en timma typ så vi frös ihjäl :O       sen när vi kom till baka så typ sminkade vi oss och drog till torslanda och sånt sen åkte vi hem vid halv åtta eller senare kommer inte ihåg :D   när vi kom hem käkade vi sen kollade vi på en film sen gic kner i indias rum och gjorde lite ansikts masker och sånt med choklad smak :P :)
sen gick vi ut oh lekte i snön  de va as skojj vi va typ ute en timma :)
sen gick vi in och frös ihjäl sen gick vi ner och sånt så jag ba jag vill ta ett till hål i örat och sånt sen gjorde jag det så jag har ett till nu india vågade inte göra på mig ifall jag skulle börja gråta men jag tog fan om det typ 4 gånger haha xD de gjorde inte änns ont jag kanske ska ta ett till :)  vet inte riktigt men jag tänkte ta hål där uppe på örat oxå :) men men... sen jagade ja och india spindlar båda typ flög iväg bara för att vi hittade en spindel haha xD sen letade vi i hela huset mitt i natten haha xD (L) kanske ska ta ett till hål   VAD TYCKER NI? 

jaja ska dra nu för jag e jävligt trött jag och india ska sitta och kolla på en skräck film såm heter shrooms

 hej då puss på er (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0