Hej alla lyckliga/olyckliga folk

i dag har jag varit hemma hos lenlen det va ganska kul och jag och elin typ åt kakor för vi gillade kakorna :) xD
jallafall vi typ satt vid datan lite sen typ tv:n den typ inte så mycket fast vi ringde till bris så sa jag att jag hade legat med en kille och att jag inte hade fått mens på typ 2 månader så hon ba okej och sånt sen lenlen bara började skratta och sånt så filmade hon oxå så jag kastade kameran i hennes ansikte haha xD<3

sen skulle jag gå till träningen...


..på träningen:

jag kom dit men anna var inte där men det va lite kul ändå för vi skulle igga killarna men det gick inte så bra xD
först kom dom till oss as många gånger.. sen gjorde vi typ massa handvolter tror vi ska göra det på tävlingen
sen typ skulle vi dissa fredrik hulten..

jag: omg du har de finaste i dina ögon
han: ööh (röd i ansiktet)
freja: Aah de e sant ju
clara:haha aah våran spegel bild

asså han blev helt röd i ansiktet och gick där ifrån som en tomat han va jätte söt hahah xD

haha och sen åkte vi till redbergsplatsen asså jag och tjejorna
sen kom min och erikas spårvagn så vi typ ska gå på men erika snubblar så jag får hålla uppe dörrarna åt henne men då kommer schaffören(stavning) och säger att jag ska stänga han blev as arg jag ba okej men min kompis ramla han ba och


och nu sitter jag vid datan och detta va världens hetaste inlägg<3<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0