fille flyttade i dag:'(

felizia kom hem hon var hemma när jag kom men efter ett tag typ vid 9 tiden gick hon bara hon packade sin väska och gick utan att säga hej då.

Hon har alltid varit som en mamma för mig hon har tagit hand om mig när jag har varit sjuk hon har hjälpt mig när jag har slått mig hon har tröstat mig när jag har gråtit hon har hjälpt mig med läxorna hon gör nästan allt för mig men inte nu läöngre. 

tänk så hära om eran mamma bara hade lämnat er med alla andra i din familj som inte bryrsig om dej det känns ixakt så som om min mamma gick utan att säga hej då det va något av det värsta som nånsin har hänt mig men livet gåt vidare som sakt
och....

calle han va den som hjälpte mig med detta han va den som fanns där han finns alltid för mig känns det som jallafall en sån vän skulle alla haft <3


tack calle<3






hej då (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0