morgon-dag-kväll

hej bloggen jag vaknade typ vid 9 av att min lillsyrra skulle sitta vid denna datan som står i mitt rum jag typ skrek åt henne stackarn sen somnade jag och vaknade 13.30 det va länge sen jag sovde så länge men jag va faktiskt uppe länge i natt och kollade på film.

efter en stund så typ åt jag och drack o´boy
sen kollade jag på "MADE" sen skulle mamma och dom åka och äta pizza jag ville inte följa med så när dom kom hem typ 40 minuter efter hade dom köpt en pizza åt mig men jag ville inte äta pizza men jag åt faktiskt 2 bitar :D

och sen kollade jag på massa program medans jag passade tindra för hon e sjuck jag med och mamma och magnus och maximus e och köper en jacka till nån xD
sen för typ 2 timmar sen började jag kolla på

" She´s the Man"

OCH DEN SLUTADE FÖR EN STUND SEN OCH DEN VA JÄTTE BRA JAG HAR TYP KOLLAT PÅ DEN 3-4 GÅNGER OCH DEN E LIKA BRA VARJE GÅNG.

och nu sitter jag och dricker o´boy igen hahaha xD



jag och min söta bror<3

hhej då nu ska jag gå och köpa godis


Kommentarer
Postat av: Anonym

aww, sötast ju <3

2010-02-12 @ 07:52:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0