SKOLAN-TRÄNING

♥Dagen♥
i dag så va ja i skolan vi började kl 10 soft va de
sen hade vi svenska sen bamba sen typ idrott jag spelade badminton med elin,calle,gustav,karlo,och tova det va kul faktiskt
sen hade vi musik och vi typ lysnade på nån konstig musik och spelade piano mm och så spelade jag lite trummor och jag ägde alla xD<3
sen hade vi spanska det va tråkigt faktiskt men det funkade väl
sen slutade vi så åkte jag och dirma till redbergsplatsen och stog där i två sekunder sen kom erika jag ba va gör du här hon ba jag väntar på anna sen kom dirmas vagn så hon gick sen kom anna så sa hon att det va nåra som skulle slå henne så vi typ gick till dom och bråka för det va nån feg jävel som hade hämtat dom på anna för hon inte vågade  bråka själv så hon skickade typ 15 pers på henne jävla horor som går på anna asså.
sen kommer vi till träningen typ 100 år innan fattar inte varför vi kommer så tidigt men skit samma

vi gjorde lite volter, handvolter, flickisar, (handvolt fast baklänges) och tränade på våra varv som vi ska ha på tävlingen  det va kul jag ska komma på onsdag oxå men jag ska faktiskt anstränga mig. 

hej då




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0