championSpermie(L)

HEJ HEJ ALLA!

I dag har jag varit sjuk igen och så har jag varit på tandläkaren & jag drog ut en tand som det inte va nått hål i bara för att jag inte hade tappat den asså den va sen så jag fick dra ut den jag fick flipp jag hatar det men dom sa att jag måste annars kan jag inte få tandstälning  :'(

men sen typ så  hade jag tråkigt och la mig och sov lite sen kom bella hem från skolan så blev jag glad så kollade vi på new moon för vi hade tråkigt sen sov vi lite och sånt  typ  sen kom mamma hem så flipppade vi.
vi typ gjorde handvolter och kullibyttor  sen kom morfar hem från jobbet med lite tacos grejer ( min favorit mat + det e bellas med)
sen lagade jag och bella tacos och gjorde lite filmer efetr maten med en champion och lite sås som såg ut som sperma(L) xD

och efter maten stönade jag och bella ut genom fönstret när det gick förbi folk haha xD sen fick jag snacka med felizia jag har inte träffat henne på typ 3 dagar snart vet inte var hon e men hon lever det vet jag <3

saknar henne grovt mkt<3
och Älskar henne över hela mitt hjärta <3



men nu ska jag och bella ta nåra missfoster kort<3


Kommentarer
Postat av: Felizia ANdersson <3 flizzeen-a @ BDB <3

Gumman du är skit söööt saknar dej <3

Jag svär gumman du betyder min lilla Angelica <33

2010-01-30 @ 11:52:16
URL: http://bbabbie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0