GRATTIS MORFAR

Jah gick upp typ 6.30 i dag gick till skolan, började med svenska sen trodde vi det va hål timma för våran lärare va sjuk så jag och elin drog där ifrån men när vi kommer tillbaka så hade vi vikarie  typ sen hade vi matte satt typ och flumma hela lektionen sen bamba sen spanska sen slutade vi typ 13.40 så sa mamma at jag skulle komma te stan så jag duscha sen drog jag sen när jag va där så va fille, tindra, maximus och mamma där. sen jag ba Aah just det vi skulle åka till morfar i dag jag skulle igentligen till stan med Anna men så blev det inte.


Vi kommer till morfar** sen när vi är där jag bella och fille vi e jävla tjockisar haha xD set fanns 4 tårtor den när vi hade ätit det fanns fan inget kvar nästan fast det fanns det men det kändes som det inte fanns haha xD<33

sen så bestämmde vi att jag skullle sova här och det gjorde jag hehe <3 sen gjorde jag denna bloggen<3


Men jaja grattis morfar<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0