stan!!!

hej förlåt far att jag inte skrev igår men jag ska berätta vad som hände<3

först kommer jag till stan då va kl typ 12 sen träffa jag mariie och alex (hennes kille) och matilda
efter nåra minuter träffar vi erik och johanna. så ska vi på toa så går matilda och alex in på herr toan och dricker lite haha sen efter en stund typ en kvart 20 minuter är dom helt borta (jag och mariie och typ alla fick ta hand om dom i stan dom kunde inte stå upp) sen kommer det nåra gubbar och en tjej och frågar om vi vill bygga en pyramid vi ba  aah visst asså alla va lite flum då haha xD den typ ska vi ställa åss men så får inte alex va med för han e för full haha så ska matilda ställa sig så ramlar hon se det e ba nåra som e med haha xD och jag fick va på toppen och så tog dom bilder på oss haha xD<3.
Sen typ går vi där så kommer sebbe. sen kommer calle och erik en annan <3  sen efter en stund till kommer sara och fem minuter efter det kommer angeliqa(hon stavas så men uttalas angelica) och Edwiin och nåra till som jag inte kommer ihåg va dom heter sen ser jag emma med hennes tre kompisar så e dom med oss oxå sen kommer det tvä många gäng sen så ser jag manne där med sina kompisar oxå  så vi blev typ 34 stycken  så bjuder jag alla på cola haha xD

sen går vi på bussen efter nåra hållplatser kommer kontrolanterna på bussen. så får alla gå av dom flesta fick böter för att dom va över 15 men inte jag mariie och matilda och johanna och  erik och nåra andra. sen gick jag mariie och alex hem till mariie och åt lite sen kolla på torkel i knipa den e faktiskt bra haha xD<33
sen drogg vi te frölunda torg och va där en timma sen fick mamma komma och hämta mig för jag hade tråkigt och frös <3



kommentera oxå<3

Kommentarer
Postat av: Carl

HAHAHAHAHAHAAAH ägd ;D <3

2010-01-30 @ 11:20:57
URL: http://angiihsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0