TjaTja bloggen<3

Hej alla !

vaknade hos bella idag gick up åt sen gick till skolan vi hade SO först men andreas va sjuk så vi skulle jobba i biblioteket det gick inte så bra alla skrek på varandra och jag satt och lyssna på musik. sen hade vi typ MATTE och jag jobbade faktiskt haha xD<3(L)
sen hade vi språk men då typ skulle jag till kuratorn.
sen hade vi bamba och jag typ inte ville röra maten först sen blev jag hungrig så jag åt ändå men det va inte så jätte gått men  jag åt jallafall(L). sen hade vi engelska det va rena kaosen där inne jag satt och spella spel och lyssna på musik Cynth typ bråka med barrbara(stavning) (L)Sara smsade lenlen jobbade faktiskt lite men hon sat och snacka med Cynth hela tiden haha xD<3 och typ alla killar skolkade förutom karlo och fredrik och tobbe typ xD sen hade vi (L)IDROTT(L) det va ganska kul faktiskt  och så slog jag ner martin det va kul sen sluta vi <3(L)

nu sitter jag vid datan ska snart på träning hehe xD det blir säkert as kul men pusspuss(L)


Kommentarer
Postat av: india

fet design har du angie ':)

2010-01-20 @ 16:36:10
URL: http://nimanouvic.blogg.se/
Postat av: ttova (A)<3

chacha bloggen xp<3 srry var tvungen ;p



pos! <3

2010-01-20 @ 16:57:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0