benitas land

Tjjosantrosan jag har varit på benitas land i två dagar så jag tänkte bara lägga ut lite bilder som jag kopierade från hanna tyvärr finns inga bilder på mig men det gör inget kanske kommer lite senare vi gjorde inte så mycket där typ va ute tidigt på morgonen för vi hade inte sovit och så gjorde vi lite hemliga grejer jag fick en fladdermus i håret och en orm bet mig xD
de kändes inte bara efteråt!!
men skit i de nu!!
och så hoppade vi mycket studsmatta och åkte båt:D<33












hittade inga mer :D<33
pusspuss:D<33



Kommentarer
Postat av: Hanna

Sv: Jag hann aldrig ladda upp alla bilder för vi skulle till landet och jag har inte någon dator med mej så jag kan inte överföra dem (är inne på iphonen). Men nästa vecka när jag kommer hem då kan jag ladda upp resten utav bilderna.

2010-07-17 @ 19:09:13
Postat av: emelie

gud va fina hästar

2010-07-21 @ 18:00:40
Postat av: emelie

gud va fina hästar

2010-07-21 @ 18:00:41
Postat av: emelie

oj jag råkade skicka 2 gånger men carro och camilla tycker också dem är fina!!

2010-07-21 @ 18:01:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0