blogg/skor/stan

hallå!!

lena och jag typ gjorde en as seriös blogg xD

Http://PinkSminkGirls.Blogg.Se

alla kollar den den e bäst xD iallafall headern :D<3

men i dag har jag inte gjort så mycket jag vaknade 9.48 än om jag somnade typ 7 xD

gick med mamma och provade bröllopsklänningen skit snygg :D

sen gick vi och köpte skor tilll mamma och fille

fille fick domma tror jag :D



nästa iallafall

och mamma köpte 2 par skor jag vet inte om hon ska lämna tillbaka några jag tror inte de xD
och tindra fick ett par skor :D

men sen gick vi och åt lite på mcdonalds xD min lillarsyste ville äta där typ :D

så fick jag ett nytt glas :D ett grönt denna gången har bara 2 blåa och en annan grön och en lila vi hade mer innan men dom gick i sönder de va inte jag som tappade dom ^^'



nu är jag hemma ska nog dra tilll stan sen och köpa blond hårfärg




och sen ska jag nog löpa nått sånt hära



aja hej då puss ha de




Kommentarer
Postat av: Anonym

ska du färga håret blont ? :D

2010-07-28 @ 19:37:24
Postat av: Hanna

sv: det e chokladpudding :P

Jag tycker inte att du ska färga håret igen. Du passar as bra i brunt hår.

2010-07-29 @ 13:13:47
URL: http://hannakarlssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0