Ikea

hej idag har jag och mamma varit på ikea och köpt:

två skriv bord men vi ska lämna tillbaka ett (de såg inte riktigt ut så men nästan!)



sen har jag köpt rosa gardiner till mig :D<33


och vita spets gardiner till mamma :D<33


sen fick jag en galge ställning sak


med massa galgar till typ 50 stycken


och de ville jag ha för jag ska prova att designa egna kläder haha xD
så ska jag hänga dom där på tänkte jag :D<33

sen har vi fixat i ordning på mitt rum och flyttat på lite grejer :D<33 i mon ska jag fråga mamma om vi kan köpa en byrå :D<33
en rosa eller vit eller svart :D<33


Kommentarer
Postat av: emelie

jag har också såna gardiner!!

2010-07-21 @ 18:00:05
Postat av: Anonym

Hej

Vart köpte du dina rosa gardiner??



/David

2011-11-16 @ 19:43:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0