morgonen:D

hellu morgonen var riktigt bra xD



först gick jag upp och duschade och tvättade piercingen kl 8 sen när jag kom ner tog jag på mig en klänning så plingar det på dörren mamma ska gå och öppna och hon tittar i kikhålet(stavning) men det är svart xD

hon jag vågar inte öppna tindra ba jag kan så springer hon och öppnar mamma står också vid dörren så öppnar tindra
haha från rummet hör jag bara hur dom börjar sjunga och sånt så springer dom in typ 20 tjejer mamma baa aahha nu blir det möhippa hhaha hon tog på sig massa kläder typ vit klänning och rosa leggins och massa grejer och vit bröllops slöja till håret och sånt feettt najjs asså xD

sen en timma senare när dom har gått får magnus ett samtal att han ska komma ner och hjälpa christopher xD
så precis när han ska gå till han så ser han 10 andra killar som kommer ut från hörnet xD
vi ba hahah xD från balkongen :D
så nu är magnus på svensexA :D







aja bilder på mamma och magnus kommer säkert i morgon eller nästa vecka :D<33







Kommentarer
Postat av: carro/cammilla/emelie

svensexa och möhippa vad kul :D

2010-07-26 @ 00:41:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0