shopping på högsta nivå :P

tjooh !! :D<33

Idag vaknade jag vid 10 och jag och mamma fixade oss för vi skulle till askim egentligen men vi åtkte och tvätta bilen först och det va kul så jag tog några sygga bilder 0fc :P









sen gick vi till stan och shoppade lite :/

först köpte jag sidenband till bröllopet :D

sen köpte jag skor till bröllopet
dom är finare på riktigt :D


sen köpte jag bikini :P



sen köpte vi mat och gick till askim men de va dåligt väder där så vi åkte till kåsjön istället
och åt :D<33



sen åkte vi till allum :P

och köpte "lite" grejer

bröllopsväska till mamma



halsband till mig


mina örhängen



mammas örhängen



mammas halsband



hårdiamanter 3 stycken packet



hårspännen till tindra



armband och halsband till tindra



prinsses krona till mamma xD



en body :P



5 stycken strand väskor (vi ska ha tävling på min födelsedag så nån ska vinna en sån :P)


en playboy plansch(stavning) till mig



och en Scarface plansch(stavning) till felizia



det va nästan allt :D<33

men aja:P






Kommentarer
Postat av: Lena ♥

fint :D

2010-07-07 @ 04:22:38
URL: http://llenlen.blogg.se/
Postat av: Hanna <3

Vilka fina saker :)<3

2010-07-07 @ 13:42:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0