TjosanTrosan

Hej min galne kaviartub du går där med ditt hallta ben och dina ögon upp mot sken du tänker på mig men jag bara dissar dig för ditt ben är hallt och ditt hjärta är kallt!!

asså jag hade tråkigt så jag skrev nått mongot x)

Men i dag ska jag kolla folks bloggar för det är "roligt" x)

och jag har ingen bild nu men det gör inget för alla är falska

men igår så ringde min skvaller tant  Lena och snackade med mig och skvallrar vad folk kallar mig:D alla kollar hennes blogg tryck på hennes namn bara :D


jag hittade en bild:D<33

Men jag gillar "inte" att snacka skit om folk så jag ska inte säga nått mer!!'

hej då :D<33




Kommentarer
Postat av: camilla

tjosantrosan haha xD

2010-07-03 @ 14:45:26
Postat av: camilla

kaviartub vad fick du de ifrån?

2010-07-06 @ 02:08:04
Postat av: carro

ja de undrar jag med xd

2010-07-06 @ 02:08:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0