kåsjön + tjärnet + tjärnet

i måndags var jag i kåsjön med klassen de va ganska kul förutom när micke höll på och när karlo hälde cola i mitt hår :@

och i går var jag cintia och hanna i tjärnet och vi typ kännde as mycket folk där de va ju roligt hahah xD
osså kajsa va där, erika och nellie som jag inte hade träffat på över ett år och sally och emelie och massa mer:D och min syster william och adde var där och min lilla syster och mamma och mammas kille och så klart hunden :D<3333333

och i dag åkte vi dit igen de va oxå kul de va varmare i dag och så åkte elin med och cintia och hunden :D sen kom hanna och hugo xD
och så va linnéa och felizia där ett tag sen drog alla och erika va där i dag igen och sally och freja och massa massa mer :D

sen passade jag hunden och gick hem och sov mitt på dagen sen drog jag ut igen träffade 1lle lite sen drog jag in åt lite och gick upp och satt mig vid tvn :D  och nu ska jag sova god natt  puss puss :D  


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad höll han micke på med?



// Camilla

2010-06-08 @ 07:51:56
Postat av: Anonym

förlåt att jag frågar så mycket

För Jag Känner ju inte dig men det är kul att läsa folks bloggar :D

2010-06-08 @ 07:52:50
Postat av: Anonym

asså de e lugnt de e ba kul när folk läser okej :::::::::::DDDDDDDDDDDDD



men micke tafsade på mig hela tiden och skulle kramas hela tiden de va de som va jobbigt

2010-06-08 @ 07:53:51
Postat av: Anonym

okej

2010-06-08 @ 07:53:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0