Liseberg / Film :D

hej jag va på liseberg med hanna och lena förut och lena vågade inte åka nått som vanligt + att alla 4:or från våran skola va där haha xD 
och så såg jag gabriel som jag inte har sett på typ 20 år (4år)   x)

(här sitter jag och hanna i flumride och lena tar kort)


iallafall så kom jag hem och så kollade jag på tv och sen gick jag in på datan sen åt jag sen gick jag in på datan igen och laddade ner en film som heter SleepOver och den va ganska bra :D




här är länken till trailern : http://www.youtube.com/watch?v=HpYqzqKFf4c

asså den va ganska bra :D

skriver kanske mer lite senare men orkar inte nu :D



Kommentarer
Postat av: Anonym

den värkar bra jag ska nog ta och se den i kväll :D

2010-06-08 @ 07:40:55
Postat av: Anonym

Aa den har jag sett och den är as bra :D

2010-06-08 @ 07:41:21
Postat av: Anonym

jag vet // Angiih

2010-06-08 @ 07:41:31
Postat av: Anonym

najs

2010-06-08 @ 07:46:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0