skolan slutade :D

Wooooohooo  skolan slutade efter bara en lektion och de va bara för bra  kl 10:00 slutade vi :D
 jag gick hem till hanna efter skolan med lena och jag har bytt outfit och sånt för min syster dampade på mig xD
och snart ska vi till liseberg :D

elin och cintia undrade om vi ville till härlandatjärn i dag igen men de vill vi inte

Och på tala om helgen som var så är santino helt klart en BÖÖÖGGG   asså jah hatar han , han har förstört mitt liv jag kan inte gå till hammarkullen längre han dansade fucking fel steg och allt så vi skämde ut oss så alla dansade olika :S asså schheet  jag vill döda han och så ska han ge mig minst 600 kr oxå asså jag vill fan döda han han får skylla sig själv om han inte betalar tillbaka mina pengar...
asså jag dampar på sånna folk jag ska döda han.....  ååh till och med folk i skolan såg det   ... för pinsamt asså ......<3
men men vi får se vem som skäms sen och så kallar han mig hora oxå sicken idiot han är :D<33


men nu ska jag till liseberg och utnyttja mitt guldpass xD

puss hej



Kommentarer
Postat av: Anna Stranne

haha, chilla på´re, du var ju grym! ;)

2010-06-04 @ 21:03:40
URL: http://annastranne.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack //Angiih

2010-06-08 @ 07:47:26
Postat av: Anonym

alla vet att santino är bög!

2010-06-08 @ 07:48:06
Postat av: Antonia

Dansade du i hammarkulle karnevalen?

för såg dig där



från

Antonia

2010-06-08 @ 07:49:09
Postat av: Anonym

ja de gjorde jag //Angiih

2010-06-08 @ 07:49:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0