(torsdag) hannas första dopp

hej i dag  va det hannas första dopp utomhus och det va i härlanda tjärn :P

det va as varmt men det va lite pinsamt att bada för det kom massa fotbolls lag och badade och stog och glodde på oss när vi badade hahah xD

helt roligt x)

först cyklade vi till tjärnet jag och hanna asså vi skulle träna lite och röra på oss för båda beöver det haha xD sen kände vi på vattnet så va de as varmt och så cyklade vi tillbaka och hämtade bad kläder så hoppade hannas kedja som vanligt men jag fixade de på 2 sekunder :P

här är bilder:


                                  Tjärnet ...  <3



jag dansade (enligt hanna) xD
fast de gjorde jag inte jag stog på nått konstigt sätt haha xD


lilla bryggan (L)


jag igen :*


nån bild på nånting :D<33




Kommentarer
Postat av: carro

fint du dansar hahah xD

2010-06-20 @ 13:39:36
Postat av: camilla

Ahh.... eller hur hon dansade fint haha xD



nej förlåt jag bara skolade men jag tycker den bilden var fin som du va ut de när du satt på en sten i vattnet :D<33

2010-06-21 @ 02:08:10
Postat av: Angiih

tack :D<3

2010-06-21 @ 02:08:32
URL: http://angiihsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0