bästa midsommaren :*<33

hej jag har inte skrivit på ungefär 4 dagar och 18 timmar men ändå!

först på midsommar så åkte jag anni, tindra och maximus till hisingen och träffade några av hennes kompisar för vi skulle fira med dom och vi gjorde lekar t.ex. hoppade säck och massa sånt och sen plockade vi blomor för vi skulle ha det i midsommarstången och så var det en engelsk kille där som va as snäll och en annan kille där som var as rolig och han hette martin haha xD
och en tjej som va ett år yngre än mig som hette emma och hon va oxå as snäll :D<33

dan efter gick vi till liseberg och så kom martin från kvällen innan!sen kom gabriella och ho´n hade en 10månaders bäbis som hette rebecka och hon va as söt :D<33
sen gick vi in i personal grejen till gasten och jag och anni fick gå en V.I.P och det var vissa som ville att jag skulle ta kort och det gjorde jag men i smyg:D<3333


dom blev lite snea


här satt domoch sminkade sig innan gasten

här är allas vattenflaskor och övervakningskamera grejerna förlåt att domär skeva men jag va tvungen att ta i smyg :D<33

aja orkar inte ladda upp fler bilder på det så ni får vara glada ändå :D<33

sen idag åkte vi till härlanda tjärn och så :D<333



och snart får jag träffa mamma igen har inte gjort de sen i torsdags ;D

:D<33

hej då ha de bra :D<333




Kommentarer
Postat av: emilkingen

sv; haha va bra då , för de va muuuuums! :D<3

2010-06-27 @ 18:07:54
URL: http://emilkingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0