feeeeeeeeeeeeeeeeeet :D

hejsan hejsan, tänkte skriva ett snabbt inlägg om vad jag har gjort idag. vaknade klockan nio va hemma tjugo minuter innan vi stack till stan, drack en kopp kaffe och borstade tänderna sen åkte vi. vi va där vid tio tiden när allting öppnade, köpte massa kläder och skor, sen köpte vi nageltippar och manikyr saker. sen träffade vi homan och cagri i stan hälsade på dom, sen gick vi och köpte två tröjor till.. och efter gick vi och käkade sushi och mcdonalds, jag åt sushi och angelica mcd. sen gick vi runt lite i stan och kollade.sen åkte vi till backaplan och köpt en nagelfil och två nagellack. sen hem käkade kina mat igen, och sen började vi göra naglarna blev klara nyss typ, tog flera timmar fan. men vi tog en liten paus och gick till affären och köpte chips och dricka, ah massa saker, yes yes vi ska feta oss ikväll höhö, sen kom vi hem och gjorde klart allting, om ni undrar varför jag skriver konstgt så är det för att jag är helt död, fett trött. yaya nu ska vi kolla på film, vet inte riktigt vilken än, men ha det bra no lifers så hörs vi imorgon. over and out ! / india skrev texten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0