kungsbacka

hej jag sitter här i kungsbacka hemma hos björn och känner mig bättre nu än i går (L)
 

i går gick jag till majorna och träffade folk så åt vi middag hemma hos anett och sånt sen gick alla och kolla på Jimmie när han spela match i fotboll  han vann med 4-0 :D och de va as kul dom spelade i morse oxå tror dom vann de med orka inte åka tillbaka till majorna kl 8 på morgonen hihihihi* nu sitter jag vid datan som sakt  och jag ska kanske hitta på nått jagvet inte men aah  jag och tindra kanske går ut och cyklar lite sen eller nått om det blir lite finare väder men aja ....... 

just det glömde säga att jag e singel igen ....

och massa massa mer (L)


men jag orka inte skriva mera (L)
vet inte vad jag ska skriva om  :S
puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0