tjej kväll ♥

hej de va länge sen jag har inte gjort så mycket på den sista tiden jag har haft de jävligt tråkigt faktiskt men i kväll ska jag ha det kul med elin och hanna och jag tror lena men hon e på bio me cintia just nu :'(
men vi ska typ kolla på melodifestivalen och äta pannkakor med nutella nu elin lagar mat så klart för om hanna gör det går det inte att äta (skojja) men vi ska la typ ha det roligt och göra lite hemligheter för hennes föräldrar e inte hemma så vi sover här själva (L) och alla sitter vid varsin data :D :P

och vi ska göra ansiksmasker efter att vi har varit på ica (L)


Kommentarer
Postat av: emmieängels

Heej, ang. skorna så tror jag att det kostar ca 50kr

i frakt. Kommer snart lägga ut både smycken & parfymer, så gör ett fynd hos mej./ Emmie

2010-03-07 @ 11:35:56
URL: http://emmieangels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0