......♥

Asså förlåt att jag inte har skrivit på länge men jag har inte haft tid.. jag har typ inte gjort så mycket ....

bara:


- fått guldpass
- jobbat lite
- shoppat sönder
- ätit massa sushi
- gått på olika restauranger
- fått pengar
- och lite till
-   .........♥
men jag ska dansa i karnevalen denna helgen :)<33

ska bli bäst och vi ska kanske få  1000 kr

wooohhooo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


ASSÅ JAG ÄR PÅ SKRATT HUMÖR JAG HAR VÄRLDENS BÄSTA HUMOR OCH SÅ KAN JAG NÄSTAN STAVA  :D


och nu är jag hemma hos lena från ingenstans och jag och lena funderar på att skita i spanska och dra till stan men det blir nog inte så vi är med på spanska och drar till stan sen......♥

asså jag skaffar många ovänner just nu märker jag hahahaahhahah xD  alla hatar mig förutom lena, dirma och hanna ♥
hahahxD  Asså från våran klass av tjejerna då asså hihi xD

jag dog ov skratt förut :D och igår shoppade jag och lena lite i stan


jag köpte:

- vit tröja - H&M
- svarta shorts - H&M
- midjebälte - lindex
- aceton - grand parfymeri
- ansiktsmask - H&M
- lösnaglar - H&M

kanske nåt mer men vet inte men ska dra nu puss ha de




Kommentarer
Postat av: Anna Stranne♥

vilken dag är det du ska dansa? :)

2010-05-26 @ 18:36:48
URL: http://annastranne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0