Hallå så!!:)<33

Hallå så hammmarkullen i dag igen x)<33 lika kul som vanligt först skolan sög som fan!!
sen jag och dirma först åkte vi te kortedala och skit och te bergsjön sen vi gick till nån jävla lekplats den va "feeeet"!! x)<33
men sen drog ja te hammarkullen för skulle träna asså jag dansar i karnevalen :D<33 
åsså jag ska köpa lite karneval kläder oxå men inte i dag de e när jag får månadspeng :*
men aja  har lärt mig 4 av 7-8 danser nu jag äger fett på 2 dagar oxå :D
 aja på helgen ska jag kanske sova hos angelica de äger sönder..<3 


men här får ni en länk till en låt om ni vill kolla den äger ch min och angelicas egna dans till den låten är bääääässsssstttt!!!


http://www.youtube.com/watch?v=D8H3YdFNla4  tror de e den iallafall :D<33  nån sån låt med down

hihi xD<33

aja kolla läs och kommentera gärna


ska dra  ha de bra x)..<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0