hej:)<33

vaknade nyss och jag e fortfarande jätte trött...  igår hade jag jätte kul!:D
_____________________________________________________________________

- film
- sminkade mig "as snyggt"
- drog ut
- gick till 7 eleven och köpte glass med mamma och ice cappuccino de va as gott! :D
- polis kontroll
- sen till våran båt! :D<33
- köpte sushi
- och magnus köpte pizza!
- satt vid datan
- drog till hanna
- elin och lena var där oxå
- vi gjorde film
- och gick och la oss (L)

____________________________________________________________________________


bilder kommer senare i dag :D

när jag har kommit hem:D<33

hej då alla som läser min blogg (typ ingen)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0