hej:)<33

hej de va läääääängesen!!!

jag ahr sovit hos angelica lundin hela helgen och de har varit jätte kul jag åkte egentligen dit för att träna till karnevalenm men av en hel helg tränade vi bara 5 minuter. men vi va mest ute och hade kul och så gjorde vi massa saker och så klart klättrade :D<333
över allt i trädd på tak vi hoppade från tak till tak mm´och de e as kul :D
men aja jag kan inte sova fast en kl är 12 jag tänker på en låt kanske ska lägga ut den jag vet inte riktigt men jag gillar låten väldigt mycket och den e as bra :D<33


aja orkar inte lägga upp den men ni får trycka på länken så kommer ni till låten den e bäst lyssna på texten den betyder :D<33

http://www.youtube.com/user/COriinakee#p/u

- daddy´s little girl


aja orkar inte skriva mer vet inte vd jag ska skriva förutom att alla måste gå med i min grupp på http://facebook.com
gruppen heter Hallå så och den e bäst :D<33

aja ha de bra  :)<333



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0