lördag =)<3

Hej i dag har de varit bäst jag fick guldpass och så gick jag till liseberg med emelie, lena och hanna vi hade as kul förutom att lena inte vågade åka nånting så hon fick stå och kolla på när vi andra åkte :D
de va as kul i kanonen för emelie stoppade allting för hon höll nånting i handen och man fick inte de så när vi precis skulle åka så bröts allting för emelie så fick vi vänta i 7 minuter hahah xD
och så va de kul att åka höjdskräcken igen för de va längesen nu :D

haha när jag och hanna och emelie va högst upp

hanna : Jag ångrar mig jag vill ner
jag: Mmh jag med
Emelie: nä men de e lugnt, kolla dom har fest där nere
jag: party woohoo!
hanna: jag är rädd
Jag: ja mää !
Emelie: men vi ska ändå ner snart :D
Jah: är du inte rädd ??!
emelie: nää då :P

alla : AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

för vi åkte ner asså jag höll på att spy hihi

men de va as kul:D


ska dra ses puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! :D

2010-05-17 @ 07:07:18
URL: http://hannakarlssson.blogg.se/
Postat av: Lenlen<3333

hahahahahahahahha xD

2010-05-17 @ 11:44:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0