shopping igen

Jag och lena åkte till stan i dag igen och de va för bäst som vanligt...<3

jag köpte bara lite tråkiga ansikts masker två stycken och en glitter hårspray:D

och så fick jag typ nån konstig grej till ansiktsmasken...   (:



och nu har jag lagt ansiktsmask och de är äckligt som fan kan typ inte röra munnen hahah xD

och jag har gjort lite lösnaglar hhahha xD

och på spårvagnen förut hahaha xD de va bäst jag sa till karlos lilla syster och lillebror att jag gillade han och massa grejer och att han gillade mig igentligen men han inte vågade säga det så han skämdes ihjäl och de va kul xD


och nu kollar jag på :

ROOM RAIDERS
OCH DET ÄR KUL AHAHHAHAHAHAHAHHAHAHHHHAHAAAHHAHAHHAHAHAHAH xD 

MEN SKA DRA NU TYP HIHI





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0