söndag/liseberg/kändisSnack :D<33

hej i dag  åkte jag på liseberg igen med mamma magnus och maximus och tindraförst kollade jag på amy diamond och ♥Ulrik Munther♥ sen va de paus så jag och min lilla syster gick runt och åkte lite saker sen kom vi tillbaka då sjöng erik grönvall de va oxå kul sen sjöng Ulrik igen och sånt sen så tog erik upp en tjej på scenen sen så stog hon där uppe och dansade ett tag sen så sprang hon ner sen försökte hennes kompisar oxå spreinga upp men då kom vakterna så dom fick gå tillbaka till där dom satt hahah xD<33
sen så hände de lite privata grejer bakom liseberg.... bara mina klass kompisar fick veta :D<33

men sen åkte jag hem då blev allt tråkigt som vanligt :'(

ska dra nu hej då :D<33





Kommentarer
Postat av: Anonym

vadå vad hände bakom lisse? ;o<3

2010-05-18 @ 14:20:12
URL: http://llenlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0