datan e min....

Datan e min nya drog ja svär asså ja kan inte sluta sitta vid den asså får panik asså den e så bäst och ja älskar att skriva på den den e lixxom perfekt och ja dör av att ja e så jävla överlycklig men ja dör av en till grej ...

De handlar om skolfotot asså ja hade ett förstort linne på mig så de lixxom blev nått konstigt på min mage så ja ser fett tjock ut asså de ser ut som min mage typ e asså ba sjukt tjock och ja stör mig för ja vet inte om man ser att de e så för linnet folk kanske tror ja e så fet och då e de pinsamt men om ni ser detta nu så vet ni iallafall att de e linnet som gör så de blir så xD



aja kan inte lägga upp ett inlägg utan bilder ba ibland<3

nu ska ja kolla på film ja tänkte kolla på: The condemned



se trailern










asså dom sätter typ 100 personer som e starka och kaxiga på en ö så ska dom döda varandra och den som e kvar sist får överleva och dom har en bomb i foten typ så har dom typ 24 timmar på sig att döda alla på ön och att överleva sjävla aja den e iallafall bra<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0