haha tro vad du vill!

du är det bästa som hänt mig
du är det underbaraste för mig
det är du som fått mig att stannar
det är du som fått mig att kämpa
 
du är min andra halva
du gör mej hel

hos dej vill jag vara föralltid,
du fattar inte hur sjuk mke du betyder

det är bara så här jag känner

Men nu e du de sämsta som hänt mig
du e den falskaste ja känner
du e den som får mig må dåligt
du får mig att vilja dö

du e min andra halva fast den som gör ont
du fattar inte hur sjukt mkt du betydde
men ändå älskar ja dig


de e så ja känner nu försök inte komma tillbax sen okej för du har sårat mig och ja ska glömma dig du e inte den ända i mitt liv om de va de du trodde okej jag kan erkänna att de va de som gjorde ondast i hela mitt liv när du svek mig men lilla gumman ja överlever vi e ju fan människor eller hur? vi överlever de mest a ja har  lixxom varit med om fett mkt min pappa dog min syster fick åka in på sån grej till ungdomar du vet a ja snackar om men asså seriöst ja kan inte säga att ja kommer komma över att du lämna mig men asså folk säger att ja inte kan va arg i över 1 minut men tro mig de kan ja!!

asså de e fett mkt vänner där ute som finns för mig och ja älskar er<3



GooOodBYYe my FRrienD!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0