ja ska faktiskt börja...

jag ska faktiskt börja blogga mer nu för ja har fått min data så ja ska blogga mer men ja måste ha en kamera för min mobil e trasig så ja kan typ inte ta några bilder bara med min cam :/

och snart e de oslo och direkt efter det ska ja på halloween fest och då ska ja hanna och elin va utklädda till 70/80:tals männisor här får ni ett provsmak




ni får en riktig bild när discot kommer då ska ja va as cool svär!!

då ska ja ha:

- prickig klänning
- skinläggins om ja har annars tar ja mammas
- höga skor/klackskor
- as röda läppar
-as blå ögonskugga
- jag ska ha nästan sånna toffsar som på bilden fast ja ska ha lockigt hår
- och ja ska vara blek i ansiktet!

´Det kommer nog bli skit kul xD


Min mamma ska med på halloween fest och hon ska vara vampyr så hon har köpt linser som e som kattögon xD och två grejer som man sätter på tänderna så man får vampyrtänder och så ska hon vara blek i ansiktet!

jaja här får ni en låt från typ 70/80 :talet som jag tror alla har hört!

grease - You're the One That I Want









ja älskar den filmen hhaha <3

aja ska göra klart min engelska läxa nu för jag har prov i morgon<3

vi har prov på bland annat kläder, musik grejer och hur man skriver att brev till en artist och hur man berättar om en artist de e as lätt tycker ja :D<33

Mamma sa att ja va bra på engelska igår ja blev skit förvånad ingen har skat att ja e bra på engelska innan men ja har inte pratat de så mkt hemma innan som igår när ja skulle läsa läxan för mamma och magnus och när dom förhörde mig på glosorna typ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0