jag älskar min dator--

Nu har jag fått tbx min dator och min mobil fungerar och nästan allt e perfekt förutom ett fel då...

Men iallafall e skit glad iallafall men nu ska ni få min nördiga låt


Daniel norberg - Don't look back in anger




Aja nu e de 3 dagar om ens de kvar till oslo och ja längtar men iallafall önskar ja att vi kunde va kompisar iallafall...
aja skit samma du kanske inte vill att ja ska ta upp de i bloggen och de ska ja inte heller!!!

så jaja men aja nu ska ja gör lite annat på datan vet inte vad än men ja kommer nog på nått snart och ja ska ju snart gå och lägga mig för ja ska upp tidigt imon och ja måste somna tidigt imon för ja ska somna tidigt i övermon för ja ska ju till OSLO!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0