ledsen - glad...

asså nu har ja hittat världens coolaste grej här


asså de e hur man får gratis spotify premium de e skit enkelt då kan man lyssna på spotify i mobilen de fungerade för mig gå ba in på  länken här!

http://www.gratispremium.com/?ref=682522

och om ni inte vill gå från min sida e de ba att högerklicka och trycka på öppna i ny flik (skit enkelt)


sen e de ba att gö som dom säger de e lätt!!

om du inte e över 18 så måste du skriva i din föräldrars person nummer och så men de e lugnt asså!!

de e ba för dom ska va säkra de funkade bra för mig  och allt va helt gratis!!

aja puss och hej!!

just de videon i inlägget innan kunde inte visas tyvärr ja vet inte vrf jag ska fixa de snart när ja får tillbaka min andra data för ja fick en annan data sålänge för min e inne på lagning!!

just de ja gjorde en as fett bild på gimp igår som ja tyvärr inte kan få tag i men aja !

nu sitter ja på so och de ända man kan göra på denna fucking datan e å gå in på internett men man kan inte gå in på nya msn och ja orkar inte ladda ner på denna datan för min i tilllbaka i mon typ så ja sitter vid skype :)



aja min mobil fungerar också igen:D



göttmos!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0