min mobil..

min mobil e tillbaka med puk-kod och allt så jävla stolt över mig själv för ja vågade ringa till comviq och allt!

fast ja gick med min mobil i regnet och nu fungerar inte knapparna på den :(
men ja tog ut batteriet och så så vi får hoppas att de blir bra!



ja kan ba inte gå in på menyn men ja har genvägar där nere på skärmen som ni ser så ja kan smsa och ringa och lyssna påmusik och söka på google de e bra iallafall<3



ja kollar på lite cardigans och ja vill beställa den här:


och så vill ja ha en body


fast vet inte om ja ska köpa dom men ja vill de men ja ska nog köpa ett par jeans vill ha domma



tror  ja iallafall men ja vet inget än!





imorgon ska ja nog ha på mig

- Linne
- spets body
- jeans
- cardigan/tjocktröja
- högaskor


Kommentarer
Postat av: Comviq

Hej Angelica,



Bra att det löste sig med din PUK-kod. Jag vill passa på att tipsa dig om Mitt Konto på www.comviq.se. Om du skapar ett konto där kan du enkelt få fram din PUK-kod i fortsättningen. Från Mitt Konto kan du även kontrollera ditt saldo och skicka gratis SMS och MMS.



Med vänliga hälsningar



Ida Jönsson, Comviq

2010-10-20 @ 12:48:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0