OMG va skönt...

OMG va skönt jag har fått min mobil igen fast nu ska ja bara få tag i min puk-kod men ja tänkte ladda upp lite bilder från förra helgen :D


förra söndagen så va ja på liseberg men linn sen va ja där med mikaela sen gick vi tre till actionpark oxå och träffade trsitan,abbo,nån albin,knut,david och jätte mkt mer<3

sen blev de bråk och så, så slog jag albin de va as kul och dom försökte dissa oss men vi typ dissa tbx så dom kunde inte säga ett piss och de va skit skoj sen våga dom inte prata med oss på hela kvällen..








suddigxD

de va lite av liseberg bilderna m.m

så tog ja och hanna lite höst bilder i onsdags tror ja de va



                                                                                                              


haha ja och kikaela dig av skratt för det såg ut som om den hade ögon och mun och ögonbryn



i torsdags på fritidsgården så bakade vi<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0