pytte liten shopping

tjatja ja shoppade pyttelite igår<33

asså jag hämtade mitt playstation igår och så har mitt xbox 360 gått sönder men ja får ta och lämna in de och laga de eller så får vi köpa ett nytt för de måste man ha!

men ja köpte lite nya spel:



As bra spel i love it...<3



fyy fan va tråkigt spel köp absolut inte de!!!!!!!!!


detta tycker ja e kul faktiskt <3


detta vet ja inte om de e bra eller dåligt har inte spelat de än de e mest magnus som ville att vi skulle köpa det!




så de va dom ja köpte men ja måste till lägga och säga mitt favorit spel är...

....trummor....

.....................


asså ja verkligen älskar det!!!


och så måste ja till lägga en till grej ja köpte förra veckan



min underbar I ♥ LISEBERG keps!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0