såhär e de!!

asså andledningen till att ja sa att du va falsk elin är för att hur mkt ja än försöker bli kompis igen och visa hur dåligt ja mår ba iggar du de och än om din kille fick mig att gråta du ba iggar asså han kallar mig grejer ja inte tycker om t.ex hora och massa grejer och säger att ja ska ruttna asså vafan fick han luft ifrån?
och du säger att hanna e feg när vi kommer dit och ska snacka med er då vågar du nästan inte säga ett ord de ända du sa va... "men tristan kom vi går nu cintia vi går"...


ja vet att du inte vill ha tillbaka mig som kompis men då kan du iallafall berätta vrff du e arg e de för när du och tristan kramades/pussades så puttade ja er ja skulle inte ta i hår ja skulle ba förbi så putta ja åt sidan ja visste inte att du fick den grejen i magen de va inte meningen men de e ba sjukt patetiskt om du e arg för det men aja

ja har försökt mitt och om ni ändå inte bryr er om mig så sluta slösa er energi på att skriva taskiga grjer om mig och det gäller dig med tristan ...

och elin ja har funnits vid din sida fett många gånger .... t.ex när du och tristan bråkade varje gång du grät kramade ja om dig och tröstade dig oh hjälpte er att bli sams igen och när han skrek massa grejer in i klass rummet och låg mitt ute på marken och du skämmdes så mkt då fanns ja för dig massa massa grejer har ja gjort för dig de vet du men sen han där kom för 2 månader sen har allt ... allltt menar ja då blivit anorlunda du kanske inte har märkt de men om man inte träffar dig på ett tag märker man.....  och du har kallat mig mkt mer än falsk!!!!!!


aja byebye <33



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0