Dagens roliga<3



För er som har dålig humor som mig får ni 3 roliga här!

1.
– Igår blev jag stoppad av polisen som hävdade att jag hade kört 160 kilometer i timmen. Vilka tokstollar!
– Stämde inte det då?
– Nej, knappast! Jag hade bara varit ute och kört i en kvart.


2.
Patienten och läkaren samtalar:
– Doktorn, säg mig… Nu när jag blir utskriven, kan jag spela fiol då?
– Ja, det kan du göra.
– Toppen! Det kunde jag inte förut!

3.
– Men jösses! Du är ju alldeles blåslagen. Vad har hänt?
– Jag halkade på en hundskit.
– Slog du dig sådär bara av att du ramlade?
– Nej… Det kom en stor kille efter mig som också halkade och då råkade jag säga “Det där gjorde jag nyss!”

haha dålig humor?




De här e min underhållninghahha xD<3 ja tyckte de va kul!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0