fritidsgården - Jiu-Jitsu

hej i skolan idag gick vi till fritidsgården ♥
för vi skulle på rundvisning för 7:orna
och på fredag blir de disco men jag vet

bilder♥

dj


elin och tristan


martin


karlo & martin


sen på efter middagen när vi kommit tbx hade vi gymnastik så kom
Marcelo Yogui han är typ känd i Jiu-Jitsu  jag sökte på google nyss och de kom fram as mycket bilderpå han här är den första



jag fick hans autograf

hät ät en bild när en annan kille hans kompis då och david brottas de va kul :D



de var grymt kul ♥


och elin och tristan är grymt söta:D ♥



äter mat :D♥


och té


byebye ♥



och ville bara säga att jag van på en lott med:D



Kommentarer
Postat av: Lena ♥

AWW BILDEN PÅ ELIN & TRISTAN! SÅ SÖTA!!!<3

2010-09-07 @ 00:00:36
URL: http://llenlen.blogg.se/
Postat av: Hanna

Aww va söt bild det va på elin o tristan!!! <3

2010-09-07 @ 07:23:25
URL: http://hannakarlssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0