luftballong

hej förut skrek min syster det är en luftballong där ute

jag bara jaja har du aldrig sett en luftballong innan eller

hon bara men öppna fönstret

jag och magnus bara men strunt samma gå upp och hitta på nått eller nått

hon bara skit i det då

sen vaknade maximus så jag gick upp så var solterassen (stavning) öppen så gick jag ut och kollade så stog det en luftballong utanför fönstret jag bara aha det var så du menade men en luftballongdär ute  xD<33



haha ballongen stog en bit ifrån så det blev suddigt :D<33


dom nödlandade med den

så kom det en rolig kamera man xD


sen tog dom ner den för den ville inte flyga mer tydligen xD<33

så filmade vi lite också men jag orkar inte ladda upp den nu :D<3333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0