miss you daddy

hej igen (L)

tänkte ba göra ett inlägg tänkte inte blogga speciellt mkt men ja kommer blogga sen när ja åker till egypten på jul :D

men tänkte ba slänga in en ny bild som ja hittade på facebook eller ny och ny ja va väldigt liten fär men här kommer den de e på min pappa och mig :D

för min pappa har ju dött den 25 juni 2008 aja dehär va typ 2002 eller nått :D



hhe såg helt rolig ut ja va typ 4 år där :D

kolla vad långt hår ja hade asså ja har haft under rumpan :D

här kommer låt också



aja om ni vill veta lite om hur det var när min pappa dog för mig så kan ni läsa de på min hemliga blogg

tryck här!

hehe på några bilder ser ja helt rolig ut men ja bryr mig inte :D

jaja  R.I.P pappa ja älskar dig och ja saknar dig as mkt :'(






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0